سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ماليات های مستقيم سازمان ماليات:

شرط برخورداری از معافيت مالياتی، ثبت‌نام برای دريافت شماره اقتصادی است

معاون ماليات‌های مستقيم سازمان امور مالياتی کشور گفت: موديانی که مطابق قانون مکلف به ثبت نام برای دريافت شماره اقتصادی شده اند، در صورت عدم ثبت نام تا پايان تيرماه، از کليه معافيت‌ها و بخشودگی جرايم قانونی محروم می‌شوند.

به گزارش حوزه اقتصاد کلان گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه مالیاتی کشور، معاون ماليات های مستقيم سازمان امور مالياتی کشور گفت: مودياني که مطابق قانون مکلف به ثبت نام برای دريافت شماره اقتصادی شده اند، در صورت عدم ثبت نام تا پايان تيرماه، از کليه معافيت ها و بخشودگی جرايم قانوني محروم می‌شوند.

حسين وکيلي، با اشاره به بند (د) تبصره 9 قانون بودجه سال 93 ، گفت : اشخاصی که براساس اعلام سازمان امور مالياتی کشور و طبق قانون مکلف به ثبت نام برای دريافت شماره اقتصادی می باشند، درصورت عدم ثبت نام در مهلت تعيين شده ، از کليه معافيت ها و بخشودگی جريمه های مقرر قانوني محروم می‌شوند و سازمان امور مالياتی کشور علاقمند است موديان محترم مالياتی با اقدام به موقع مشمول جريمه نشوند.

 وی همچنين در خصوص سقف معافيت مالياتی پايه در سال 93 نيز گفت: در سال 93 ، درآمد مشمول ماليات اشخاص حقيقي تا مبلغ 12 ميليون تومان از پرداخت ماليات معاف بوده که اين رقم برای سال 94 به مبلغ 13 ميليون و 800 هزار تومان افزايش يافته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.