سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

مشگین شهر میزبان بیش از یک میلیون مسافر در عید فطر

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون مسافر بعد از عید فطر وارد شهر توریستی مشگین‌شهر شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اردبیل، یونس اسدی افزود: شهرستان مشگین‌شهر از پیشینه تاریخی و مناظر طبیعی از جمله دامنه سرسبز و ییلاقی سبلان و برند گردشگری مطرح در خاورمیانه که همان پل معلق است، برخوردار بوده که با توجه به این ظرفیت‌ها پیش‌بینی می شود بعد از عید فطر میزبان بیش از یک میلیون گردشگر باشد که این آمار تا پایان شهریورماه به سه میلیون نفر نیز خواهد رسید.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهری باید در صدد اتخاذ تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران باشند و در این راستا شهرداری باید با نصب تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در ورودی‌های شهرستان اطلاعات لازم را در اختیار مسافران قرار دهد.

نماینده مردم مشگین شهر با اشاره به برنامه‌های استقبال از مسافران افزود: عوامل مجموعه گردشگری پل معلق با بیش از 60 پرسنل با ارائه یک شاخه گل و بروشوری شامل نقشه خدمات پل، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مسابقه، آشپزی، ارائه صنایع دستی و گردشگری، محصولات تولیدی کشاورزی و عسل طبیعی سبلان در قالب غرفه‌های متعدد به مسافران خدمات ارائه می کند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.