سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید

تهران شهر بزرگی است که برای ارتقای سطح کیفی زندگی در آن شهرداری های مناطق در گوشه و کنار آن طرح های مختلفی را اجرا می کنند، در این گزارش می توانید تمامی اخبار مربوط به این اقدامات را بخوانید.

آموزش بازیافت به 422 واحد تجاری شمال شرق تهران

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 4 از برگزاری دوره‌های آموزش بازیافت به 422 واحد تجاری شمال شرق تهران خبر داد.

محمد بابایی رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 4 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح آسمان آبی- زمین پاک دوره‌های آموزش بازیافت ویژه 422 واحد تجاری محدوده شمال شرق تهران به مدت 2 روز برگزار می‌شود که این عملیات در بلوک 2 ناحیه 9 به همراه توزیع بروشور و اطلاع رسانی واقع در خیابان استخر، خیابان بختیاری، خیابان صاحب الزمان، خیابان بوستان مرکزی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نصب هولوگرام اداره مدیریت پسماند بر روی 577 پلاک واقع در محدوده منطقه  تصریح کرد: این طرح به مدت 3 روز کاری، از بلوک 2 ناحیه 9 شامل خیابان صاحب ‌الزمان، خیابان بوستان مرکزی، خیابان استقلال، کوچه‌های بوستان 3، بوستان 4، بوستان 5، بوستان 6، بوستان 7، بوستان 8 غربی و کوچه‌های بوستان 3، بوستان 4، بوستان 5، بوستان 6، بوستان 7، بوستان 8 شرقی است اجرا می‌شود.

بابایی گفت: توزیع مخازن 240 لیتری به واحدهای مسکونی واقع در خیابان قنات کوثر از دیگر اقدامات اخیر این اداره در راستای اجرای طرح آسمان آبی- زمین پاک بوده است.

اجرای طرح پایش محلات منطقه 9

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 9 گفت: اداره ساماندهی منطقه 9 به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری و رفع مزاحمت‌های صنفی تحت عنوان پایش محلات، اقدام به اجرای این طرح کرد .

امیر تاجری رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 9 در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به اجرای طرح پایش محلات در منطقه اظهار کرد: اداره ساماندهی منطقه 9 به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری و رفع مزاحمت‌های صنفی اقدام به طرح پایش در محلات کرد که از آن جمله می‌توان به اطلاع رسانی و آمادگی قبل از انجام عملیات شامل نصب بنر و توزیع بروشور، شناسایی منافذ آلوده به تردد موش، طعمه گذاری از طریق سیم مفتولی بر روی دریچه انهار سرپوشیده و گاز دهی منافذ فعال و آلوده به موش در فضای باغچه‌ای، انسداد منافذ غیر فعال و جمع آوری بهداشتی لاشه موش اشاره کرد.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های این اداره تصریح کرد:‌صدور احظاریه به واحد‌های صنفی دارای تخلف در سطح محدوده، بازدید از واحد‌های صنفی، رفع مزاحمت‌های واحدهای صنفی، آموزش در راستای افزایش سطح آگاهی شهروندان، بازدید از محلات 9 گانه منطقه 9 نیز از دیگر اقدامات اجرا شده است.

گفتنی است؛ این طرح در سطح محلات منطقه در حال اجرا است.

برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در منطقه 21

رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه 21 از ویژه برنامه شب‌های پرفضیلت قدر در مساجد و سرای محلات منطقه خبر داد.

علی امید مقدم رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه 21 در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به ویژه برنامه‌های شب های قدر اظهار کرد : به مناسبت فرا رسیدن شب های پرفضیلت قدر ویژه برنامه های متنوعی در سطح مساجد و سرای محلات منطقه برگزار می شود که از آن جمله می توان به قرائت قرآن، قرائت دنیای جوشن کبیر، افتتاح، دعای ابوحمزه ثمالی و مرثیه سرایی در سوگواری و عزاداری شهادت حضرت علی (ع)  و پذیرایی سحری اشاره کرد همچنین در این شب ها از شب زنده‌داران در ایستگاه‌های صلواتی پذیرایی خواهد شد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.