سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان میزبان رقابت‌های لیگ باشگاهی ورزش‌های سه گانه

لرستان به عنوان میزبان رقابت‌های لیگ باشگاهی‌ کشوری ورزش‌های سه گانه انتخاب شد

 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،، محمد سمیعی رئیس سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های سه گانه اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات سراسری باشگاهی کشوری به همراه غرنچایی رئیس کمیته مسابقات و سرداور و کارشناس فنی مسابقات به شهرستان لرستان سفر کردیم و با توجه به جاذبه‌های  گردشگری این شهرستان، به خصوص وجود دریاچه‌ کمبود، لرستان را برای برگزاری ‌ مسابقات لیگ باشگاهی‌ کشوری مناسب‌ داشته و به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کردیم این رقابت‌ها از تاریخ 22 مرداد ماه آغاز می‌شود.

 سمیعی در ادامه افزود: جلسه‌ای هم با مسئولان ورزش، پلیس راهور و هلال احمر ترتیب دادیم و در مورد نحوه برگزاری رقابت‌ها صحبت کردیم و دیدگاه‌های خود را ارائه داده و در تلاش هستیم مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

 رئیس سازمان لیگ ورزش‌های  سه گانه اظهار  کرد: با توجه به اینکه صبور به تازگی به عنوان رئیس کنفدراسیون سه گانه و دبیر کل غرب آسیا انتخاب شده است مصمم هستیم بخش رقابت‌های بین المللی را فعالتر کنیم.

 رئی سازمان لیگ ورزش‌های سه گانه در پایان خاطر نشان کرد: البته مسابقات لیگ داخلی ، مقدمه‌ای برای برگزاری رقابت‌های برون مرزی خواهد بود به همین منظور صبور با مسئولان لرستان در آینده جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا در تحقق این امر گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.