سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مهم ترین برنامه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان احیا شب های قدر است

مسئول تشکل های مذهبی استان اصفهان: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بیشترین تمرکز ما برای اجرای برنامه های احیا شب های قدر است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن بابایی‌پیرامون برنامه های تشکل های مذهبی استان اصفهان برای نیمه دوم ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بیشترین تمرکز ما برای اجرای برنامه های احیا شب های قدر است که در این راستا سخرانی ها و برنامه هایی که در دستور کار هستند برگزار می شوند.

وی از راهپیمایی روز قدس به عنوان دیگر برنامه های نیمه دوم ماه مبارک رمضان نام برد و افزود: جمعه آینده در استان اصفهان راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنیم که در این راهپیمایی مبلغان و روحانیون استان اصفهان از خیابا‌ن طالقانی و مدیران هیئت های مذهبی استان اصفهان و مداحان اهل بیت(ع) از چهار راه شکرشکن به سمت میدان امام حرکت می کنند.

مسئول تشکل های مذهبی استان اصفهان بیان کرد: صدور بیانه از طرف مبلغان و امامان جماعات و شورای هیئت های مذهبی از جمله برنامه هایی است که در راهپیمایی روز قدس انجام می شوند.

وی با اشاره به روز حجاب و عفاف گفت: در آستانه 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف روز شنبه یک جلسه با مسئولین شهر، مدیران هیئت های مذهبی، دستگاه های مذهبی و فرهنگی و با حضور امام جمعه استان اصفهان برگزار می شود و تصمیماتی برای روز حجاب و عفاف گرفته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بابایی از برگزاری نمایشگاه های حجاب و عفاف در سطح استان اصفهان به عنوان یکی از برنامه های 21 تیر ماه، روز حجاب و عفاف یاد کرد.

مسئول تشکل های مذهبی استان اصفهان اظهار داشت: 950 نفر مبلغ و 250 نفر مبلغه از استان اصفهان به شهر های استان اصفهان و دیگر استان ها از قبیل استان چهار محال و بختیاری، استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان اعزام شده اند ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، ترویج احکام دینی، شرح مسائل شرعی، اقامه نماز برای مردم و بررسی مشکلات دینی و فرهنگی مردم این استان ها و اعلام آنها به سازمان تبلیغات اسلامی برای رفع آنها از اهداف اعزام این مبلغان است. 


انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.