سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

کمک 274 میلیون تومانی درجشن گلریزان مجمع خیران آمل

درجشن گلریزان مجمع خیران آمل274 میلیون تومان کمک جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل گفت: این میزان کمک ها در مقایسه با دوره گذشته این جشن در آمل افزایش داشته و در سال جاری صرف کمک به مددجویان زیرپوشش مجمع ، آزادی زندانیان، معلولان زیر پوشش، تامین جهیزیه عروس ، کمک هزینه های آموزشی ودرمانی نیازمندان آبرومند خواهد شد.

مسعود نیک پور افزود: خوشبختانه با فراگیرشدن فرهنگ کمک نیکوکاران آملی به نیازمندان این شهرستان در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و استقبال آنان در کمک به نیازمندان ستودنی وارزشمند بوده است.

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل تصریح کرد: کمکهای جمع آوری شده از سوی نیکوکاران آملی، پس از تحقیق وپیگیریهای کمیته ویژه این مجمع به افراد نیازمند معرفی شده از سوی کمیته امداد وبهزیستی و مراکز خدمانی وحمایتی نیازمند به کمک مالی اهدا می شود.

نیک پور یادآورشد: مجمع خیران شهرستان آمل با کمک نیکوکاران و نهادهای اجرایی دولتی وغیر دولتی این شهرستان از دوسال گذشته ساخت بزرگترین مرکز شیمی درمانی مازندران در بیمارستان امام علی(ع) آغاز کرده و 40درصد از ساخت آنرا که تعهد این مجمع بوده را به پایان رسانده و برای ادامه ساخت وتجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مازندران داده است.

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل ، بابیان اینکه به علت نبود مرکزشیمی درمانی در این شهرستان ، بیش از هزار و200بیمار سرطانی برای شیمی درمانی به بابلسر وتهران مراجعه می کنند، افزود: مرکزشیمی درمانی آمل با زیربنای هزارمترمربع در دوطبقه دربیمارستان امام علی (ع) این شهرستان در حال ساخت است و جای امیدواری هست دانشگاه علوم پزشکی مازندران هرچه سریعتر نسبت به تحویل آن اقدام کند.

نیک پور، ادامه داد:20 واحد مسکن برای نیازمندان در بلوار آیت اله میرزاهاشم آملی در حال ساخت است که بزودی آماده واگذاری به مددجویان خواهد شد.

انتهای پیام //گ

برچسب ها: ساری ، کمک ، جشن ، گلریزان ، خیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.