سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوپوئن مدعی شد:

احتمال برهم خوردن توافق هسته‌ای بوسیله فابیوس وجود دارد

هفته نامه فرانسوی لوپوئن از احتمال ناکامی مذاکرات هسته‌ای ایران به دلیل کارشکنی مجدد "لوران فابیوس" خبر داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ لوپوئن در این باره نوشت "لوران فابیوس،" وزیر امور خارجه فرانسه، داراری مواضعی سخت‌گیرانه‌تر از "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، در مذاکرات هسته‌ای ایران است و احتمال دارد بار دیگر این مذاکرات را به شکست بکشاند.

"آرمین عارفی" در مطلبی با نام "فابیوس مرد آهنین علیه ایران" در پایگاه اینترنتی لوپوئن نوشت: هر بار تاریخ تکرار می‌شود. آخرین مذاکرات ایران و قدرت‌های بزرگ برای رسیدن به توافق هسته‌ای به دلیل مواضع سخت گیرانه "لوران فابیوس" به بن‌بست رسید. وزیر امور خارجه فرانسه از دو سال پیش مواضع سخت گیرانه خود را افزایش داده و از حل و فصل احتمالی این پرونده ممانعت به عمل آورده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
nader
۰۱:۴۴ ۱۲ تير ۱۳۹۴
این مردک دستور از اسراییل پول از عربستان میگیره
ایرانی
۱۷:۴۳ ۱۱ تير ۱۳۹۴
از این سگ پاچه بگیر دست آموز آمریکا بیشتر از این انتظار نداریم . ما باکی نداریم اگر مذاکرات بهم بخوره ایران چیزی برای از دست دادن نداره و طرف مقابل هم چیز جدیدی برای روکردن نداره... چون وقتی طرف زیر میز مذاکره میزنه دیگه میزی وجود نداره که بخواد چیزی رو کنند و مارو بالولوی فابی لوس ونتاننیاهو بترسونند.. فابی لوس و نتانیاهو و اربابشون آمریکا ... تر ازاین حرفها هستن که بخوان به تعهدشون پایبند باشند.100 تا سوراخ برای زیر پاگذاشتن تعهدات تعبیه کردن...
حامد
۱۴:۰۲ ۱۱ تير ۱۳۹۴
این مردک موزدور صهیونیست هاست
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ تير ۱۳۹۴
فرانسه هیچ کارست.فقط نقشی که بهش ابلاغ شده بازی می کنه.همه چی دست آمریکاست