سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

دستگیری 3 متهم و کشف 190 کيلوگرم ترياک در شهرستان بيرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 190 کيلوگرم ترياک در شهرستان بيرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ سرتيپ دوم خليل واعظي در رابطه با اين خبر گفت : سحرگاه امروز مأموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبي هنگام گشت زني در جاده های فرعی شهرستان بيرجند به يک دستگاه خودروی پرايد مشکوک شدند و آن را تحت نظر قرار دادند .

وي گفت : ماموران با رصد خودروی پرايد مشاهده کردند يک دستگاه خودروی پژو405نيز با اين خودرو در ارتباط است که توقف خودروها در دستور کار قرار گرفت .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مأموران خودروی پرايد را تعقيب کردند و با انجام عمليات انتظامی خودرو را متوقف و بازرسی کردند .

سردار واعظی افزود : در بازرسی از خودروی پرايد 96کيلو گرم ترياک که در قالب سه کيسه در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد که در اين رابطه راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: با توقيف خودروی پرايد و اعزام نيروهای ويژه ،عمليات تعقيب و توقف خودروی 405آغاز شد .

سردار واعظی گفت : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر خودروی 405را تعقيب کردند که در بلوار پيامبر اعظم (ص) شهرستان بيرجند با عمليات انتظامی خودرو متوقف و با هماهنگی مقام قضائی بازرسی شد .

وی خاطرنشان کرد :در بازرسی پژو405از صندوق عقب خودرو 94کيلوگرم ترياک کشف و راننده خودرو دستگير شد .

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: در اين عمليات 190کيلوگرم ترياک کشف ، دو دستگاه خودرو توقيف و سه متهم دستگير شد که با تشکيل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند .
 
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.