سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر سرتیپ اسماعیلی در حاشیه بازدید از گروه پدافند هوایی "فردو":

تمام تجهیزات پدافند هوایی را در داخل تولید می‌کنیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: امروز ما توانسته‌ایم اکثر سامانه‌های مورد نیاز پدافند هوایی را در داخل تولید کنیم و با ساخت و بکار گیری چندین سامانه‌های جدید پدافندی در سال‌های اخیر تحریم‌های ظالمانه دشمن را به یک فرصت تبدیل نماییم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛  امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی " فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) پس از بازدید گروه پدافند هوایی "فردو" در محفل انس با قران کریم که با حضور کارکنان پایور و وظیفه برگزار شده بود شرکت کرد.

امیر اسماعیلی در حاشیه این مراسم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به برکت قرآن  و خون شهدا مردم ما توانسته‌اند در صراط مستقیم و مسیر واقعی قدم بردارند.

وی ادامه داد: خدا را شکر همیشه جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که در سایه قرآن و احادیث اهل بیت (ع) در صراط مستقیم قدم برداشته و سربازان برومند جمهوری اسلامی ایران خصوصا در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) که در مناطق مختلف کشور خدمت می‌کنند به برکت همین قرآن زندگی آنان همیشه مملو از صبر، ایثار و استقامت است .

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با ابراز رضایت از میزان آمادگی این یگان خاطرنشان کرد:  امروز ما توانسته‌ایم اکثر سامانه‌های مورد نیاز پدافند هوایی را در داخل تولید کنیم و با ساخت و بکارگیری چندین سامانه‌های جدید پدافندی در سال‌های اخیر تحریم‌های ظالمانه دشمن را به یک فرصت تبدیل نماییم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.