سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تحویل یک قطعه پرنده چنگر توسط دو کودک زنجانی به اداره محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از تحویل یک قطعه پرنده چنگرتوسط دو کودک و جوان زنجانی به اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،قربانعلی محمدپور گفت: امروز یک قطعه پرنده چنگرتوسط دو کودک و جوان زنجانی به اداره محیط زیست زنجان تحویل گردید.

وی افزود: چنگر پرنده ای است آبزی از خانواده یلوه با سری کوچک و بدنی فربه با پر وبالی به رنگ سیاه که اغلب در حاشیه آبهای کم عمق و مسطح دیده می شود و زیستگاه آن در باتلاقها ومرداب‌ها و نیزارهای کنار ماندابها ، کانالها و رودخانه ها زندگی می‌کند.

وی ادامه داد: این پرنده آشیانه خود را در میان گیاهان کنار حاشیه آبها می سازد و بیشتر از گیاهان آبزی و دانه‌ها، برگها، جوانه ها و از حشرات و نرم تنان لابه لای نی ها و ساقه و برگ گیاهان و همچنین از جوندگان و پرندگان کوچک تغذیه می کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از این دوستداران محیط زیست گفت: انتظار داریم هم استانی های عزیز در صورت مشاهده حیوانات و پرندگان با نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا با شماره تلفن 33554001 تماس حاصل نمایند تا در این زمینه اقدام لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: قطعه ، پرنده ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.