سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی کارت گرافیک Radeon از کمپانی msi

در این گزارش قصد داریم تا یکی از معروفترین کارت گرافیک های دنیا که مربوط به شرکت msi است را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ شرکت msi یکی از برندهایی است که در زمان مرور قطعات کامپیوتر حتما به آن فکر می کنید.حتما می دانید که با حجم آزمایش ها و کنترل کیفیت هایی که برای هر محصول در نظر گرفته می شود پس از ارائه آن به بازار یک بازخورد و نتیجه مطلوب مشاهده می شود.
 msi تولید کننده کارت گرافیک ها با بهترین ظاهر، سیستم خنک کنندگی،مدیریت صدا و کیفیت را روانه بازار می کند و این کیفیت را مدیون اجزا با کیفیت قطعات نظامی استفاده شده در این گرافیک ها است.






کارت گرافیک MSI GAMING R9 380  مجهز به
آخرین تکنولوژی خنک کنندگی Twin Frozr V است که علاوه بر ظاهر چشم گیر، آن را همیشه خنک و ساکت نگه می دارد. این فن دارای یک طراحی جدید به نام TORX است که با سرعت پایین تر هوای بیشتری را به سمت سینک حرارتی و دیگر اجزا کارت هدایت می کند.



پوشش سیستم خنک کننده بسیار بزرگ است، با این حال حریم خود را در کنار برد سیستم حفظ می کند. به علاوه طراحی بی نظیر MSI Twin Frozr V ، افزوده شدن فن های جدید TORX کارایی آن را دوچندان می کند.

این صفحه پشتی با حداقل فضا اجرا شده و این قابل تحسین است. صفحه مات با تصویر شیشه ای اژدها و سوراخ هایی کلیدی که به خنک سازی قطعات پشتی کمک می کنند در این کارت قابل مشاهده هستند.



برای سیستم انتقال برق دو پورت PCIe دارای 6 پین در نظر گرفته شده است. این ساختار به برق رسانی پایدار به کارت گرافیک در زمانی که کارت در حالت Over-Clock کمک می کند.



  قابل مشاهد است .DVI و یک پورت HDMIدر سطح انتهایی کارت 2 پورت، یک پورت .



حالا به نظرشما این کارت می تواند نظر کاربران حوزه بازی را به خود جلب نماید .

انتهای پیام/






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
kamran
۱۷:۵۴ ۱۲ تير ۱۳۹۴
یکی همین جوری به من نمیدین..ارزوی بازی سنگین مونده رو دلم.. :((