سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کوهنوردی؛

فرانسه میزبان بعدی رقابتهای جام جهانی سنگنوردی

سنگنوردان کشورمان برای حضور در مرحله پنجم جام جهانی، عازم فرانسه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تیم 4 نفره سنگنوردان ایرانی شامل علی برات‌زاده، رضا چاشی، رضا کلاسنگیان و علی‌پور که به مسابقات جام جهانی سنگنوردی چین در هفته گذشته اعزام شده بودند شب گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی امام (ره) وارد میهن عزیزمان شدند.

در این گزارش آمده است در این رقابتها که در بخش بولدرینگ و سرعت برگزار شد رضا علی‌پور در سرعت سوم شد، برات‌زاده در بولدرینگ هفتم شد و رضا کلاسنگیان به مقام هشتمی سرطناب دست یافت و یک دوره مسابقه سختی مسیر نیز صبح دیروز در هایانگ چین برگزار شد که علی برات‌زاده در فینال عنوان هفتمی را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش؛ با کسب این عنوان سنگنوردان ایرانی ثابت کردند که چیزی از ورزشکاران خارجی کم ندارند و حرفهای زیادی در میادین بین المللی برای گفتن دارند.

این گزارش می‌افزاید مرحله پنجم مسابقات جام جهانی سنگنوردی 20 تیر به میزبانی فرانسوی‌ها صورت می‌گیرد و ورزشکاران این حوزه کشورمان بعد از استراحت کوتاه به اروپا سفر خواهند کرد.

در پایان این گزارش خاطر نشان می‌شود این رقابتهای در 8 مرحله انجام می‌پذیرد و تا تابستان سال جاری ادامه خواهد یافت و حضور پررنگ سنگنوردان ایرانی در این رقابتها قابل تحسین است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.