سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه اندروید؛

بازی Tetrobot and Co + دانلود

Tetrobot and Co یک بازی معمایی و پازلی برای اندروید است که توسط گروهی از علاقه مندان به پازل و معما طراحی شده است تا ذهن شما را به چالش بکشد. در این بازی شما باید یک ربات را به داخل چرخ دنده ها و مدارهای مختلف بفرستید تا بتوانید آنها را تعمیر کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ Tetrobot and Co یک بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب برای تمام افراد با سنین مختلف است. اما نکته ای که باید در مورد این بازی حتما مد نظر داشته باشید، این است که در این بازی شما باید حتما ذهن خود را به کار بگیرید تا بتوانید بازی را به خوبی انجام دهید.

در این بازی شما در نقش یک ربات کوچک قرار دارید که وظیفه تعمیر وسایل و ماشین های یک شرکت را به عهده دارد. شما باید به این ربات کم کنید تا بتوانید مشکل هایی که برای دستگاه های این شرکت روی می دهد را حل کند. برای این کار، ربات کوچک به این دستگاه ها وارد خواهد شد و با جستجو در میان دستگاه، باید آن را تعمیر کند.



در Tetrobot and Co مرحله های متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است که هرکدام از این مرحله ها، به عنوان یک ماموریت به حساب خواهد آمد که باید بتوانید آن را با موفقیت پشت سر بگذارید.



• دانلود و مشخصات فایل




 • حجم: 18 مگابایت 
 • نسخه: 2.2.8

 • اجرا در: اندروید 4
 • امتیاز: 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
آرش
۱۴:۴۵ ۱۵ تير ۱۳۹۴
متاسفانه کار نمیکند، پیغام نداشتن مجوز یا دیتامیدهد.
مهدی
۱۲:۳۸ ۱۵ تير ۱۳۹۴
این که دیتا هم می خواد.....