سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد تند دوستی به اظهارات حافظی

عضو شهر گفت: رفتارهای متناقض در خصوص ارائه گزارشهای مستند و تشکر نهاد مربوطه بعد از آن چه لزومی دارد.

به گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دوستی عضو شورای شهر در پی موضوعات مطرح شده چند روز اخیر در خصوص باغ ستارخان و ارائه گزارش شهرداری و در پی آن تشکر امروز حقانی در پی مستندات شهرداری اظهار کرد: حقانی از خدمات ارائه شده توسط شهردرای در خصوص باغ ستارخان تشکر کرده و این در حالی است که در چند روز گذشته به همراه خبرنگاران به مسئله این باغ ورود کرده‌اند و اظهاراتی را در خصوص بی توجهی شهرداری به باغ ستار خان به رسانه‌ها و اذهان عمومی بیان کرده‌اند.

وی با انتقاد از این رفتارهای متناقض افزود: علت این رفتارهای متناقض چیست  چرا در ابتدا یک مسئله را مطرح می‌کنید و بعد با ارائه مستندات تشکر می‌کند چرا صدا و سیما، خبرنگاران و اذهان عمومی را به سمت و سوی خاص سوق می‌دهید و بعد با ارائه مستندات از شهرداری تشکر می‌کنید.

دوستی گفت: ملاک عمل ما نظر کمیسیون نظارت است.

حافظی در ادامه خطاب به دوستی گفت: ما منکر اقدامات شهرداری نیستیم اما چرا به موقع در مسائل ورود پیدا نمی‌کند.

امانی در ادامه جلسه به سناریوی قطع درختان در منطقه 2 اشاره کرد و گفت: این پرونده در اختیار کمیسیون نظارت قرار گرفته تا در خصوص آن تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند اما ما انتظار داریم که مسئله  مختلف را قبل از اینکه در صحن علنی مطرح کنیم و از شهرداری توضیح لازم را بخواهیم.

امانی خطاب به حافظی کفت: شما شهردرای را که یک نهاد حقوقی است چرا آن را با معتادان مقایسه می‌کنید  شهرداری در 4 سال گذشته اقدامات خوبی را در خصوص رای تصرف باغات انجام داده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.