سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع گره ترافیکی جنوب تهران با تقاطع غیر هم سطح بلوار علامه عسگری

مجری پل و ابنیه معاونت فنی وعمرانی گفت: به منظور رفع گره‌های ترافیکی از جنوب تهران به خصوص در محدوده باقر شهر، تقاطع غیر هم سطح در محل تقاطع بلوار علامه عسگری و جاده قدیم قم احداث شده است.


محمد حسن وساق مجری پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهراندر گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به احداث تقاطع غیر هم سطح در بلوار علامه عسگری و جاده قدیم قم اظهار کرد: به منظور رفع گره‌های ترافیکی از  جنوب تهران، به خصوص در محدوده‌ی باقر شهر تقاطع غیر هم سطح در محل تقاطع بلوار علامه عسگری و جاده قدیم قم احداث شده است.

وی افزود: در راستای تردد آسان و ایمن خودروها از دور برگردان شرق به شرق بلوار علامه عسگری به سمت جاده قدیم قم نیز، علائم هشدار دهنده و تابلوهای احتیاط نصب شده است.

وساق ادامه داد: تقاطع غیر هم سطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل زود گذر جنوب به غرب شامل یک زیر گذر غرب به شرق و 2 دور برگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است.
وی گفت: پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح جاده قدیم قم با بلوار علامه عسگری 168 مورد معارض ملکی و تاسیساتی دارد که شهرداری برای رفع آن در تلاش است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.