سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسف قادریان:

برای تصاحب مدال جهانی هیچ چیز کم نمی گذارم

دارنده مدال طلای آسیا گفت:پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی همه تمرکزم معطوف به کسب یک مدال خوشرنگ در رقابت های جهانی 2015 است.

یوسف قادریان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا بلافاصله خودم را آماده کردم تا در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنم که خوشبختانه در این میدان نیز موفق شدم با شکست تمامی حریفان نفر نخست شوم.

وی در پاسخ به این سوال که حالا که نفر نخست انتخابی تیم ملی شده چه توقعی از کادر فنی دارد گفت:به عنوان یک کشتی گیر هر کجا کادر فنی دستور داد حاضر شدم و در انتخابی تیم ملی نیز با همه توان شرکت کردم و حالا که در این مسابقات قهرمان شدم توقع دارم مربیان تیم ملی و اعضای شورای فنی به من اعتماد کنند تا نماینده ایران در رقابت های جهانی لاس وگاس باشم.

دارنده مدال نقره آسیا در سال 2014 اضافه کرد:مطمئن باشید اگر در رقابت های جهانی ملی پوش شوم برای کسب خوشرنگترین مدال هیچ چیز کم نمی گذارم و در این مسابقات طوری به میدان خواهم رفت که جواب اعتماد کادر فنی را به بهترین شکل پاسخ داده باشم.

فرنگی کار وزن 80 کیلوگرم کشورمان درباره این که تا شروع مسابقات جهانی چه برنامه ای را در نظر دارد گفت:من هم همچون سایر فرنگی کاران در اردوهای تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمریناتم را دنبال می کنم و اگر قرار باشد با نظر مربیان در تورنمنتی کشتی بگیرم صد در صد استقبال می کنم،اما به صورت اختصاصی و برای آمادگی هر چه بهتر و بیشتر نیز با مشورت کادر فنی برنامه ویژه ای را در نظر دارم که در این چند ماه باقی مانده تا آغاز رقابت های جهانی در دستور کارم قرار می دهم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.