سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۵۱ میلیارد ی استان اردبیل برای آزادی‌زندانیان‌غیرعمددرسال93

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان اردبیل گفت: ستاددیه شعبه استان اردبیل درسال 93باپرداخت ۱۵۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال، ۳۱۸ تن از محکومان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان اردبیل راآزادکرد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاددیه کشور، مهدوی‌راد جانشین رییس دادگستری شهرستان گرمی بااشاره به اهدای قطعه زمین زراعی به متراژ ۵۰۰۰ مترمربع یکی از خیران متراژ ۵۰۰۰ مترمربع به عنوان اولین خیرحامی آزادی زندانیان غیرعمداظهارکرد:
کمک به زندانیانی که به دلیل محکومیت‌های غیرعمد به زندان افتاده‌اند و توان پرداخت بدهی خود را ندارند، بر عهده تک ‌تک همسایگان و هم استانی‌های اوست.

وی افزود:این یک وظیفه برای ما و دولت است که به این افراد آسیب پذیر کمک کنیم تا از زندان رهایی یابند.

مهدوی‌راد با اشاره به اینکه وقتی سرپرست خانواده‌ای وارد زندان می‌شود خانواده او بیش از هر موعد دیگری در معرض صدمات غیر قابل جبران اجتماعی قرار می‌گیرند، تصریح کرد:  
کسانی  هستند که  از این فرصت‌ها برای اجرای مقاصد سوء خودشان بهره می‌برند که در نهایت آسیب آن نیز گریبانگیر جامعه و خود ما خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان اردبیل نیزتاکید کرد:سال گذشته این ستاد مردم نهاد افتخار داشت با همین مساعدت‌های مردمی زمینه آزادی ۳۵ تن از مددجویان جرایم غیر عمد را با مبلغ بدهی ۵ میلیارد و ۶۴۸میلیون ریالی فراهم کرده و این محکومان را  از زندان گرمی آزاد کند.

انزابی افزود:در حال حاضر ۵۵ تن از زندانیان جرایم غیرعمد در زندان گرمی محبوس هستند که مبلغ محکومیت آنها بالغ بر ۳۰میلیارد ریال است که با همت شما خیران و تلاشهای ستاددیه و کشور امیدواریم این افراددر آینده‌ای زنزدیک از بند حبس رهایی پیدا کنند.

وی درپایان با اشاره به عملکرد ستاددیه شعبه استان اردبیل گفت:در سال ۹۳ستاد دیه باهمکاری نیکوکاران ۳۱۸ تن از محکومان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان اردبیل که ۷ تن از این افراد را بانوان تشکیل می‌دادند از زندان استخلاص یافتند که ستاد برای آزادی آنها اعتباری معادل ۱۵۱ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.