سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

ساماندهی جشنواره های استانی راهی برای کیفیت بخشی برنامه ها

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: با ساماندهی جشنواره های استانی کیفیت بخشی برنامه هادر اولویت قرار میگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از همدان ،ریحان در کارگروه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: ساماندهی جشنواره ها در دستور کارگروه قرار گرفته ومیزان کیفیت بر کمیت اولویت دارد.

وی در خصوص برگزاری برنامه های جشنواره گفت: سال گذشته ۶۱ عنوان برنامه و با ۷۴۶ محور با هزینه یک میلیارد تومان در راستای برگزاری جشنواره های مختلف در همدان برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری کنگره میر سید علی همدانی در ۹ و ۱۰ مهر ماه در همدان خبر داد و تصریح کرد:همدان پتانسیل خوبی بریا برگزاری این کنگره ملی را دارد و باید با برنامه ریزی دقیق میر سید علی همدانی را با دنیا آشنا کرد.

سروش مقدم با اشاره به اینکه شرکت پدیده آمادگی راه اندازی پرواز همدان به نجف را داد، خاطر نشان کرد: بعد از ماه رمضان گروه مستند سازان کشوری به همدان سفر می کنند و همایشی در این زمینه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روز همدان اول شهریور ماه به عنوان شاخص فرهنگی در همدان معرفی شده است، عنوان کرد: سال گذشته برنامه های مختلفی در راستای برنامه های جشنواره تابستانی و زمستانی در همدان برگزار شد. 

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.