سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هروي: كاراته كاها بر اساس عملكرد فني به اردو دعوت مي شوند

پس از برگزاري انتخابي، کاراته كاها بر اساس عملكرد فني مورد ارزيابي قرار گرفته تا بازیکنان منتخب به اردو ی تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بر اساس فراخوان داده شده در دو وزن 60- و 67- كيلوگرم رده سني اميد، رقابت انتخابي چهارشنبه 10 تير ماه و پس از افطار برگزار مي شود و سرمربي تيم ملي هم اعلام كرده كه كاراته كاها بر اساس عملكرد فني به اردو دعوت مي شوند.

شهرام هروي در همين رابطه گفت: كاراته كاهاي 2 وزن اعلام شده بايد معرفي نامه استان خود را به همراه داشته باشند در غيراينصورت از مبارزه آنها ممانعت بعمل مي آيد.

وي افزود: در اين رقابت انتخابي كه چهارشنبه و پس از افطار برگزار مي شود كاراته كاها بر اساس عملكرد فني مورد ارزيابي قرار گرفته تا به اردو دعوت شوند.

سرمربي تيم اميد پسران در پاسخ به اين سوال كه آيا در اوزان ديگر هم فراخوان يا رقابت انتخابي برگزار خواهد شد يا خير، گفت:فاصله زماني زيادي تا رقابت هاي جهاني كه آبان ماه در جاكارتا برگزار مي شود، داريم. ممكن است فراخوان در اوزان ديگر و با توجه به نياز تيم داده شود.

وي در مورد تمرينات تيم اميد گفت: بيشتر روي كارهاي بدنسازي متمركز هستيم و 40درصد تمرينات فني انجام مي دهيم. از هفته آينده هم اردوي بلند مدت ما در محمود آباد با همين شيوه دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.