سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه؛

آمادگي هفت پايگاه انتقال خون جهت دريافت خون اهدايي مردم آذربايجان غربي در رمضان امسال

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی گفت: هفت پایگاه انتقال خون دراستان آماده دریافت خون اهدایی مردم در روزها و شبهای ماه مبارک رمضان هستند.

امیر اولیایی رضایی در گفت و گو با گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اروميه افزود: به این منظور در هر یک از شهرهای ارومیه، مهاباد، خوی، نقده، بوکان، شاهین دژ و میاندوآب یک پایگاه در نظر گرفته شده است..

اوليايي رضايي اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در پایگاه انتقال خون استان در شهر ارومیه، در دو شیفت هشت صبح تا هشت شب و 10 شب تا یک بامداد به علاقه مندان خدمات رسانی می شود.

وی اظهار کرد: در سه شهر خوی، میاندوآب و مهاباد نیز افرادی که تمایل به اهدای خون دارند می توانند از هشت صبح تا 2 بعد از ظهر و همچنین از 10 شب تا یک بامداد به پایگاههای انتقال خون در این شهرستانها مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آنها پایگاههای شهرستانهای بوکان و شاهین دژ از ساعت هشت صبح تا 12 و پایگاه انتقال خون نقده از هشت صبح تا 14 آماده دریافت خون اهدایی شهروندان این شهرها هستند.

اولیایی رضایی اظهار امیدواری کرد که مردم نیکوکار استان با اهدای خون سالم خود، زمینه جلوگیری از بروز مشکل در بیمارستانهای استان را فراهم کرده و در نجات بیماران سهیم باشند.

سنت حسنه اهدای خون پس از افطار چند سالی است که در کشور و آذربایجان غربی به راه افتاده و مردم پس از افطار، به مراکز انتقال خون مراجعه کرده و خون خود را برای نجات جان بیماران اهدا می کنند.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.