سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اجرای طرح اوقات فراغت در هلال احمر بانه

رئیس جمعیت هلال احمر بانه ازاجرای برنامه های متنوع ساماندهی اوقات فراغت با همکاری ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی درهلال احمر این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سنندج ، آزاد فتاحی گفت:این برنامه‌ها در سه حوزه جوانان، داوطلبان و همچنین امداد و نجات با دعوت از علاقه‌مندان و متقاضیان برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالیت‌های حوزه جوانان در طرح اوقات فراغت با عنوان نشاط و پویایی صورت می‌گیرد و شامل کلاس‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه، آشپزی، خیاطی، رایانه، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کوهنوردی، اردوهای شهرستانی و استانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها نزدیک به 220 جوان در این کلاس‌ها و دوره‌ها شرکت می‌کنند و جذب و سازماندهی و آموزش داده می‌شوند.

فتاحی افزود: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر متولی اصلی امداد در شهرستان است در صورت تقاضای ادارات و ارگان‌ها، اقدامات لازم برای برگزاری کلاس امداد به صورت رایگان در دو بخش عمومی و تکمیلی صورت می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه گفت:بر این اساس سه کلاس آموزشی به صورت رایگان و سه کلاس نیز با شهریه‌ای اندک برای متقاضیان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.