سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی زمین با ی بوستان‌های شمال شرق تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 4 از بهسازی و تجهیز زمین بازی بوستان منطقه همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان خبر داد.

حمید ناصحی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 4 گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان و نیز غنی سازی اوقات فراغت کودکان در فصل تابستان، اداره فضای سبز منطقه، توسعه و تجهیز زمین بازی بوستان‌های منطقه را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: بوستان الغدیر از بوستان‌های بزرگ منطقه است که به علت قرار گرفتن در میان محله‌های مسکونی با سطوح مختلف فرهنگی، اجتماعی و همچنین دارا بودن کاربری‌های آموزشی و فضاهای متعدد مورد استفاده طیف وسیع و متنوعی از شهروندان، خصوصا خانواده‌ها قرار دارد.

ناصحی ادامه داد: در همین راستا برای تنوع بخشیدن و افزایش کیفیت سطح تفریحات محلی ساکنین، اخیرا عملیات تجهیز وسایل بازی مدرن در این بوستان اجرایی شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه تصریح کرد: همچنین در بوستان‌های منطقه وسایل بازی جدید و مدرن همچون تاب خانواده، میله گردشی، راکت تعادلی و الاکنگ ایستاده نصب شده است که کودکان و نوجوانان و حتی گاهی جوانان را ترغیب به بازی و فعالیت می‌نماید.

وی در پایان گفت: در حال حاضر منطقه 4 با داشتن 251 بوستان بیشتری فضای سبز را در بین مناطق 22 گانه دارا است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.