سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پیشنهاد 15میلیون رشوه به پلیس رودباربرای رد کردن تانکر سوخت قاچاق

پشنهاد 15میلیون تومانی رشوه به مامور بازرسی از سوی راننده تانکر حامل سوخت قاچاق برای رهایی از بازرسی پلیس رودبار جنوب کرمان رد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمان؛   وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس ،‌ سرگرد ناصر كوهستاني در مصاحبه با خبرنگار پليس گفت : ماموران ايستگاه بازرسي بهادر آباد در حين كنترل خودروهاي عبوري در محور "كهنوج به جيرفت" به يك دستگاه تانكر حامل فرآورده هاي نفتي كه از مقصد اصفهان به سمت زاهدان بارگيري شده بود مشكوك شده و براي بازرسي بيشتر آن را به پاركينگ منتقل کردند.

اين مقام انتظامي افزود : در بررسي هاي اوليه مشخص شد كه بارنامه كه به نام "قير" صادر شده بود جعلي بوده و تانكر مذكور حامل سوخت قاچاق مي باشد و راننده كه عرصه را بر خود تنگ مي ديد ،براي رهايي از مجازات قانوني پيشنهاد رشوه 150 ميليون ريالي به ماموران را كرد كه ماموران وظيفه شناس و صادق با صحت عمل و عزت نفس ضمن رد رشوه پيشنهادي مبلغ مذکور را صورتجلسه کردند.

جانشين انتظامي رودبار جنوب گفت : پس از تخليه تانكر فقط مقدار دو هزار و 700 ليتر قير مخلوط به آب از آن خارج شد و مشخص شد تانكر داراي جاساز ديگري مي باشد، لذا بررسي هاي بيشتر آغاز شد.

وي افزود : پس از بررسي بيشتر ، مقدار 27 هزار و 300 ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل كه به طرز بسيار ماهرانه اي جاساز شده بود كشف شده و پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل پليس آگاهي شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قاچاق ، پلیس ، بررسی ، تانکر ، تخلیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.