سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاسوسی اسرائیل از کارکنان کلیسا

کلیساهای کاتولیک در نقاط مختلف جهان در یک برنامه مخفی شروع به تصویربرداری الکترونیکی از چهره کشیش ها و کارکنان خود کرده اند تا بتوانند آنها را در موقعیت های مختلف شناسایی کرده و مورد تعقیب قرار دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی : کلیساهای کاتولیک در نقاط مختلف جهان در یک برنامه مخفی شروع به تصویربرداری الکترونیکی از چهره کشیش ها و کارکنان خود کرده اند تا بتوانند آنها را در موقعیت های مختلف شناسایی کرده و مورد تعقیب قرار دهند. اما نکته جالب این فن آوری پیشرفته این است که یک شرکت اسراییلی- آمریکایی به کلیساها کمک می کند تا روند جاسوسی از کارکنان خود را به انجام برسانند.
 
 
 
 بیش از 30 کلیسا در هند، آمریکا، اندونزی و پرتغال از سامانه شناسایی چهره عوامل خود بهره خواهند گرفت. این برنامه که چرچیکس نام دارد توسط شرکت اسراییلی آمریکایی Face-Six تهیه شده است.
 
 
 
موشه گرینشپان رییس این شرکت اسراییلی می گوید وقتی درخواست کار از کلیساها را دریافت کردم شوکه شدم اما خب آنها هم مشتری هستندو می خواهند عوامل خود را رصد کنند.
 
 
 
این سامانه که مانند برنامه های جاسوسی و دوربین های مداربسته عمل می کند با TAB هایی نقاط مختلف و حساس چهره مخاطب اصلی را شناسایی می کند و با پردازش آن در رایانه، فرد را درنقاط مختلف شناسایی کرده و اطلاعات مکانی و زمانی وی را به سرور اصلی منتقل می کند.
 
 
 
کلیسا اعلام کرده قصد دارد از این سیستم برای شناسایی متجاوزان جنسی به کودکان و یا دیگر جنایتکاران استفاده کند و راه آنها را برای ورود به کلیسا سد کند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.