سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز چین؛

خیام، قهرمان گروه بازنده‌ها شد!

رقابت‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان چین با قهرمانی نماینده نوجوان ایران در گروه بازنده‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان که از سوم تیر به میزبانی چین آغاز شده بود در گروه بازنده‌ها پیگیری شد و طی آن رادین خیام پینگ‌پینگ باز نونهال ایران که در رده سنی نوجوانان شرکت کرده بود به عنوان قهرمانی در گروه بازنده‌ها رسید.

وی ابدا با نتیجه 3 بر صفر پاکستان را شکست داد، در دور دوم گروه بازنده‌ها 3 بر دو از سد حریف تایلندی عبور کرد در مرحله نیمه نهایی نیز 3 بر یک مقابل نیوزلند به برتری رسید و در فینال 3 بر صفر مصر را شکست داد تا قهرمان بازندهها باشد.

 علیرضا بابادیوند، دیگر نماینده نوجوان کشورمان در این پیکارها در گروه بازنده‌ها حریفانی از مغولستان و پاکستان را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی 3 بر یک مغلوب مصر شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بر اساس این گزارش: در بخش جوانان پسر،متین حیدری بعد از صعود به جدول اصلی با قبول شکست برابر کره جنوبی از دور مسابقات کنار رفت.

 آرمان حاجی ئی در گروه بازنده‌ مقابل سنگاپور 3 بر 2 باخت و حذف‌ شد.

تیم ملی جوانان دختر نیز با باخت مقابل رقبای خود از صعود به جدول اصلی بازماندند، در گروه بازنده‌ها هم فاطمه جمالی فر 3 بر یک مقابل چین تایپه شکست خورد و مهشید اشتری هم 3 بر صفر مقابل مصر مغلوب شد.

هدایت تیم ملی جوانان ایران را محسن شیشه‌گرها و مهناز رجبیان و هدایت تیم ملی نوجوانان را امید شمس بر عهده دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، نوجوانان ، بازیکنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.