سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مشارکت مردم استان همدان در طرح های بازسازی عتبات عالیات

با گذشت نزدیک به 8 سال از فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان ، نزدیک به 4 و نیم میلیارد تومان از محل منابع کمک های مردمی و خیران ، برای طرح های بازسازی و توسعه حرم های ائمه اطهار در عراق هزینه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان؛ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان به طرح های بزرگ در این بخش اشاره کرد و گفت : همدانی ها برای مشارکت در طرح بزرگ صحن حضرت زهرا (س) در جوار حرم حضرت علی (ع)، بیش از 450میلیون تومان اهدا کرده اند که در دو سال گذشته 110 میلیون تومان آن شامل میلگرد و سیمان بوده است.


بادامی با اشاره به طرح ترفیع مصلای حرم امام حسین (ع) معروف به طرح معراج هم گفت : برای این طرح هم از سوی همدانی ها 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی از کمک 300 میلیون تومانی برای ایجاد و توسعه صحن حضرت زینب (س) هم خبرداد و اظهار داشت : کمک های مردم همدان تنها به کمک نقدی منحصر نمی شود بلکه بیش از 900 نیروی انسانی ماهر هم در قالب گروه های مهارتی به عراق اعزام شدند.


بادامی با اشاره به نقش بانوان در جمع آوری کمک ها خاطر نشان کرد : تاکنون بانوان همدانی 14 کیلوگرم طلا اهدا کرده اند که تا پایان سال 2 کیلوگرم طلای دیگر هم جمع آوری خواهد شد.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.