سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

وجود پارکبان و ماموران پارک زیبنده همدان نیست

رییس کمیسیون خدمات شهری ، حمل و نقل ترافیک شهری گفت: با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته در حوزه ترافیک شهر همدان نظم وترتیب خوبی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از همدان؛ گردان با اشاره به افزایش هرساله در خرید خودرو و بالا رفتن حجم سنگین ترافیک در شهر گفت: براساس رندوم جهانی برای هر خودرو باید 25 متر فضای ترافیکی اعم از پارکینگ،خیابان،فضای سبز وپارکینگ منازل احداث شود تا با افزایش خودروها ، ترافیک دردسر ساز نشود. 

وی ادامه داد: به طور متوسط روزانه 45 دستگاه خودرو به ناوگان شخصی و عمومی شهر اضافه می شود که در راستای این امر و ایجاد روان سازی ترافیک سه عامل مهم اجرای مقررات،مهندسی ترافیک و آموزش را باید در نظر گرفت.

وی بیان کرد: برای محقق شدن روان سازی ترافیک بایداین سه عامل همزمان با هم اجرایی شوند تا حجم سنگین ترافیک کاهش وبه حداقل ممکن برسد.

وی با بیان اینکه وجود پارکبان زینبده شهر همدان نیست خاطر نشان کرد: در صدد هستیم پارکومتر هایی ایجاد کنیم که کنترل آنها نیز به شکل هوشمند است و دیگر نیازی به مامورین وپارکبان نخواهد بود.

رییس کمیسیون خدمات شهری و حمل ونقل ترافیک شورای اسلامی  شهرهمدان تصریح کرد:در بحث جامع ترافیکی علاوه بر افزایش در نصب دوربین های کنترل سرعت و تخلفات، بازسازی بعضی تابلوها وچراغ های راهنمایی و زمان بندی آنها و اصلاح هندسی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.