سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضا سیم خواه:

شرایط برای کسب نتیجه لازم در آسیا فراهم است/برای دفاع از اعتبار کشتی ایران به میدان می رویم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از شرایط تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا رضایت دارد.

رضا سیم خواه در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:زمانی که در تیم جوانان قبول مسئولیت کردم شرایط خیلی سختی پیش رو داشتیم از یک طرف پوست اندازی و جایگزین شدن نفرات جدید و از طرفی نیز تغییر قوانین مشکلات عمده ای بود که فکر کادر فنی را بیش از اندازه به خود معطوف کرده بود.

وی تصریح کرد:با گذشت زمان و برگزاری اردوهای متعدد کم کم وضعیت بچه ها از هر نظر بهتر شد و حضور در یکی دو تورنمنت از جمله مسابقات آذربایجان نیز باعث شد فرنگی کاران با قوانین جدید هم تا اندازه زیادی آشنا شوند به همین منظور هم اکنون می توان گفت شرایط برای کسب نتیجه لازم در رقابت های قهرمانی آسیا فراهم است.

دارنده مدال نقره جهان درباره این که پیش بینی می کند چه عنوانی را در آسیا به دست آوریم گفت:من عرض کردم شرایط برای کسب یک نتیجه خوب و مطلوب فراهم است اما این که بتوانم چیزی را پیش بینی کنم در تخصص من نیست؛در واقع کشتی رشته ای نیست که بتوان نتایج را از قبل تعیین کرد همه چیز در روز مسابقه مشخص می شود و بسیاری از عوامل در برد و باخت یک کشتی گیر تأثیر گذار است.

وی افزود:نا عدالتی و اعمال نفوذ داوران چیزی است که ما را بسیار نگران کرده به خصوص در قوانین جدید که دست داوران باز است و یا کم تجربگی بچه ها و حتی مصدومیت از مواردی است که همگی در نتیجه تأثیر گذار هستند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خاطرنشان کرد:به هر حال رقابت های قهرمانی آسیا اولین میدان رسمی است که در آن حضور پیدا می کنیم ما تلاش خودمان را انجام دادیم و در نهایت امیدواریم به آنچه استحقاق داریم برسیم،هر چند تیم های دیگر نیز بی کار نبوده اند اما با توجه به جایگاهی که کشتی کشورمان در دنیا دارد با همه وجود برای دفاع از اعتبار کشتی ایران به میدان می رویم.

رقابت های کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای 17 تا 21 تیرماه درکشور میانمار برگزار می شود که
اسامی تیم کشتی فرنگی جوانان اعزامی به این رقابت ها به شرح زیر است:
50کیلوگرم: علیرضا کارگر
55کیلوگرم: میثم دلخانی
60کیلوگرم: عرفان سعادتی فر یا مهدی یونسی فر
66کیلوگرم: علی ارسلان
74کیلوگرم: کیوان رضایی
84کیلوگرم: مهدی فلاح
96کیلوگرم: امیرحسین حسینی
125کیلوگرم: پوریا عباسی
سرمربی: رضا سیم خواه
مربیان: حسن حسین زاده- مجتبی باباجان زاده - فرشاد علیزاده - پرویز زیدوند
سرپرست: مهدی شربیانی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.