سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار مهیب در مغازه فروش سیلندر گاز/ کارگر جوان از مرگ حتمی نجات یافت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار در یک مغازه سیلندر گاز و محبوس شدن یک کارگر زیر آوار مغازه خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی  در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این انفجار اظهارداشت: ساعت 5:29 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان محله یاقچی آباد با سامانه 125 مبنی بر انفجار مهیب در یک مغازه سیلندر فروشی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی 3 ایستگاه آتش نشانی را عازم محل حادثه در محله یاقچی آباد، خیابان مبارک آبادی کرد.

ملکی ادامه داد: محل حادثه یک باب مغازه 60 متری قدیمی بود که در این محل سیلندر و کپسول گاز فروخته و پر می‌شد و در ساعات میانی شب زمانی که یک کارگر مشغول کار با سیلندر‌های گاز بود، به یکباره انفجار مهیبی رخ داده و بخشی از مغازه دچار حریق شد یه طوری که سقف این محل نیز کاملا تخریب شده بود.

وی افزود: در پی تخریب سقف مغازه، کارگر 40 ساله ایرانی در زیر آوار محبوس شده بود که آتش نشانان بلافاصله پس از اطفای حریق و آوار برداری کارگر مذکور را از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که خوشبختانه فقط دچار مصدومیت شده بود و از مرگ نجات یافت.

به گفته ملکی، در این مغازه تعداد 150 سیلندر کوچک و بزرگ وجود داشت که با اقدام سریع آتش نشانان، سیلندرها از محل خارج و از آتش سوزی و انفجارهای دیگر جلوگیری به عمل آمد و محل پس از ایمن سازی، در ساعت 6:45 دقیقه تحویل عوامل شهرداری شد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.