سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتجب‌نیا در همایش حق‌الناس:

از برخی بزرگان که با تفکرهای ارتجاعی بعضی مداحان فاسد برخورد نمی‌کنند تعجب می‌کنم

قائم مقام و دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: از برخی بزرگان که با تفکرهای ارتجاعی برخی مداحان فاسد برخورد نمی‌کنند تعجب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام منتجب نیا در همایش حق‌الناس که عصر امروز در هتل المپیک برگزار شد، اظهار داشت: همایشی که در ایام ماه مبارک و لحظات معنوی تحت عنوان حق‌الناس برگزار شده است عنوان خوبی دارد

وی ادامه داد: ما سالی را که داریم می گذرانیم و راه‌هایی را که در پیش رو داریم بسیار حساس است و باید خودمان برای انتخاب آماده کنیم.

قائم مقام و دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: اولین مسئله برنامه ریزی برای حضور گسترده مردم است که باید همه مسئولان ، احزاب و سیاسیون تلاش کنند زمینه ای فراهم شود تا حضور حداکثری باشد.

منتجب نیا افزود: اگر اقتدار نظام و عزت ملت را می‌خواهیم باید همه تلاش کنیم .

وی تصریح کرد: برخی از افراد اعتقادی به رای مردم ندارند که ما با چنین اندیشه‌هایی روبرو هستیم و در واقع آن‌ها خودشان را به جای خدا نشانده‌اند و اعتقادی ندارند.

قائم مقام و دبیر کل حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: در تعجبم چطور برخی رسانه‌ها به کسانی که جمهوریت نظام را قبول ندارند و حتی اسلامیت امام را به نفع خودشان تغییر می‌دهند، میدان می‌دهند.

منتجب نیا گفت: هنوز از صدا و سیما اندیشه‌هایی پخش می‌شود که 180 درجه مخالف حرف امام (ره) است و اگر کسی شعاری بدهد می‌گوید می‌خواهد براندازی کند اما آقایی که نشسته گوشه ای و آسوده بدون این که هزینه ای برای انقلاب و نظام پرداخته باشد و بر روی بافته های امام (ره) خط می‌کشد و می‌گوید جمهوریت یعنی چه و اسلامیتی  که معرفی می‌کند به اسلام داعشی و طالبان نزدیک است.

وی افزود:  وقتی این افراد تئوریسین نظام می‌شوند ما چگونه می‌توانیم شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

قائم مقام و دبیر کل حزب اعتماد ملی اظهار داشت: تعجب می‌کنم از برخی مسئولان و بزرگان که با برخی از تفکرها ارتجاعی بعضی از مداحان فاسد مخالفت نمی‌کنند.

منتجب نیا افزود: شب‌های قدر خواهید دید که مردم العفو العفو می‌گویند اما آن‌ها در پشت تریبون‌های مقدس فحاشی می‌کنند.

وی افزود: من تعجب از بزرگان کشور است که چرا به این افراد میدان می‌دهند تا با احساسات مردم بازی کنند و تعجب می‌کنم از مردم که می‌نشینند و گوش می‌دهند.

قائم مقام و دبیر کل حزب اعتماد ملی افزود: باید تلاش کنیم زمینه ای را برای حضور مردم ایجاد کنیم که یکی از عوامل آن اعتماد سازی است.

منتجب نیا گفت: این که برخی خط و نشان بکشند کسانی که بوی فتنه به آن‌ها خورد رد صلاحیت می‌شوند این خط و نشان کشیدن برای مردم است چرا که ما قانون داریم و باید بر اساس آن حرکت کنیم هدفشان این است که نیروهای مردم در صحنه نباشند و این اصلاً درست نیست آن هم در شرایط فعلی که حساس است.

وی با بیان این که همه باید تلاش کنیم تهدیدات را از این ملت دفع کنیم خاطر نشان کرد: شب گذشته رئیس جمهور یک ابتکار خوبی را داشتند که جریان‌های سیاسی مختلفی را دعوت کرده بود و اصرار داشتند که همه دست به دست هم دهند و گفتند که امروز زمان آن نیست که رقابت کنیم و باید زمینه وحدت و انسجام فراهم شود و همچنین تاکید به حضور یکپارچه در انتخابات داشتند.

قائم مقام و دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: امیدوارم که خداوند این توفیق را به ما بدهد تا شرایط را فراهم کنیم

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
تقی دانشجوی ایرانی
۱۱:۰۹ ۰۵ تير ۱۳۹۴
آقای منتجب‌نیا شما که مثلا حامی اصلاح طلبی هستید خودتان تاب و تحمل یک انتقاد ندارید حتی اگر از سوی جامعه معزز مداحان گرامی باشه.
چرا به مداحان عزیز و بزرگ در کشور ما که همگی حامی انقلاب و راه امام و رهبری هستند حمله میکنید؟
شما که مدعیان اصلاح طلبید از دغدغه دل مداحان عزیز چی میفهمید؟
شما مدعیان اصلاح طلبی مداحانی را میپسندید که از سیاست حرف نزنند .اما خوب بلدید مداحان با بصیرت را بکوبید. درحالیکه خود مولا امام حسین علیه السلام در عین وجهه کامل دینی که داشت یک مبارز سیاسی(نه به معنای بدی که امروزه از کلمه "سیاسی" در بین عموم مردم جا انداخته اید بلکه به معنای حقیقی کلمه) هم بود و قیام مقدسش تمامش سیاسی بود یعنی در راستای سیاست پاک و نورانی اسلام و قرآن بود
موسوی
۰۲:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۴
احسنت