سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اجرای طرح مفتاح الجنه به مناسبت ماه رمضان در زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح مفتاح الجنه به مناسبت ماه رمضان در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛  به نقل از روابط عمومی ،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح مفتاح‌الجنه است که در قالب بازدید از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و با حضور خیرین و مسئولان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اجرای طرح مفتاح‌الجنه با استقبال خوبی از سوی خیرین و مسئولان مواجه شد، افزود: در این مدت 398 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

حسنلو با بیان اینکه هدف از اجرای طرح مفتاح‌الجنه کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها است، ادامه داد: آشنایی مسئولان با مشکلات نیازمندان، حفظ عزت مددجویان و تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ها با مشارکت خیرین و مسئولان از دیگر اهداف اجرای طرح مذکور است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح مفتاح الجنه افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان متولی امور محرومان و نیازمندان در راستای احیای سنت های حسنه تلاش می کند و با اجرای این طرح زمینه الفت و دوستی بین محرومان و مسوولان را ایجاد کرده و از این طریق بخشی از مشکلات و نیازهای مددجویان را حل می کند.

وی بااشاره به اینکه در قالب طرح مفتاح الجنه خیرین و مسئولان نسبت به بازدید از خانوادههای نیازمند اقدام می کنند، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که موجب می شود این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد، این است که مسوولان با شنیدن مشکلات محرومان به صورت مستقیم و چهره به چهره نسبت به حل آنها اقدام می کنند.

حسنلو بااشاره به برخی از اهداف اجرای این طرح افزود: احیای ارزش های دینی در راستای همنشینی با فقرا و نیازمندان، تکریم فقرا و محرومان، ایجاد زمینه همنشینی و مصاحبت مسوولان با خانواده های نیازمند و ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین تبلیغ و ترویج سیره ائمه معصومان (ع)، تقویت روابط عاطفی با خانواده های محروم به ویژه فرزندان خانواده و استفاده از نظرات ارزشمند حامیان، خیرین و مسوولان در ارایه خدمات به نیازمندان رااز دیگر اهداف اجرای طرح حسنه مفتاح الجنه برشمرد.

وی گفت: خوشبختانه استقبال حامیان و خیرین از اجرای این طرح مطلوب است و در طول سال شاهد حضور این افراد در منازل مسکونی مددجویان برای دلجویی و همچنین حل مشکلات آنها هستیم، ولی در ماه مبارک رمضان طرح مذکور به صورت ویژه اجرا می شود.


انتهای پیام/گ




برچسب ها: طرح ، مفتاح الجنه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.