سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برخورد مقتدرانه نيروي انتظامي با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامي استان فارس در مراسم امحاء بيش از 12 تن مواد مخدر در شيراز گفت: نيروي انتظامي مقتدرانه در مقابل قاچاقچيان و سوداگران مرگ ايستاده و با آنها برخورد مي كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ سردار " احمد علي گودرزي" صبح امروز در مراسم امحاء بيش از 12 تن مواد مخدر غير دارويي كه به مناسبت هفته جهاني مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، افزود: استكبار جهاني قصد دارد تا بلاي خانمان سوز مواد مخدر را در بين جوانان اين مرزوبوم گسترش دهد.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي با همه امكانات و با همكاري و هماهنگي دستگاه قضائي و مردم شهيد پرور استان به مقابله با قاچاقچيان و سوداگران مرگ خواهد پرداخت.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به كشف 46 تن مواد مخدر طي سال 93 در استان تصريح كرد: اين اقدام حاصل تلاش مضاعف همكاران، ساير نهادها از جمله دستگاه مقتدر قضائي و مردم فهيم استان است.

سردار " گودرزي" گفت: پارسال مأموران انتظامي استان 9 هزار و 650 خرده فروش و توزيع كننده مواد مخدر را در سطح استان دستگير و به مرجع قضائي تحويل دادند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به شهادت تعداد زيادي از مأموران انتظامي استان در راستاي مبارزه با مواد مخدر گفت: مأموران جان بر كف انتظامي استان با تمام توان و با همه امكانات در اين راه تلاش كرده و قاچاقچيان مواد مخدر را ناكام خواهند گذاشت.

وي با اشاره به افزايش 5 درصدي كشفيات مواد مخدر در سال 93 خاطر نشان كرد: اميدواريم با همت و تلاش مردم و مسئولان، سطح جامعه را از ناپاكي ها و مواد مخدر پاك كنيم.



انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.