سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیری در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران خبر داد:

تامین اجتماعی، هزینه سفر و فوق‌العاده سفر بیمار و همراه را پرداخت می کند

مدیر کل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی با تایید شورای پزشکی، هزینه سفر، فوق‌العاده سفر و اقامت بیمار و همراه را پرداخت می‌کند.

سیروس نصیری مدیر کل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران،با اشاره به استناد ماده 57 اظهار کرد: با تایید شورای پزشکی این سازمان هزینه سفر بیمار و همراهش را پرداخت کرده و این طرح در سراسر شهرهای کشور در حال اجرا است.

وی با استناد به بند 5 ماده 62 قانون تامین اجتماعی نیز تصریح کرد: علاه بر هزینه سفر، هزینه اقامت بیمار و همراهش نیز پرداخت می‌شود.

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان در خصوص مشمولان واجد شرایط افزود: هزینه سفر و فوق‌العاده سفر در صورتی پرداخت می‌شود که امکان درمان در شهر بیمار وجود نداشته و فرد نیازمند اعزام به شهر یا شهرستانی دیگر است.

نصیری ادامه داد: بیمه‌شدگان اجباری کارگران ساختمانی حادثه‌دیده ناشی از کار، مستمری بگیران، مقرری بگیران بیمه بیکاری، طرح بیمه رانندگان برون شهری، به همراه افراد تحت تکفل‌شان از مشمولان دریافت این هزینه هستند.

وی تاکید کرد: بیمه شدگانی که حق سرانه پرداخت نمی کنند مشمول این طرح نمی‌شوند.

مدیر کل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی، در پایان گفت: میزان هزینه پرداختی براساس وسیله نقلیه مورد استفاده و بهای بلیط با نرخ مصوبی است که از سوی مراجع ذی‌الاصلاح اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.