سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشیش انگلیسی :

روزه داری باید مورد توجه بیشتر جامعه مسیحیان قرار گیرد

کشیش کلیسای انگلیس با اشاره به اثار بسیار مثبت روزه داری گفت: این عبادت باید بیشتر مورد توجه جامعه مسیحیان قرار گیرد تا از اثار فردی و اجتماعی آن بهره بیشتری نصیب خود و جامعه ای که در ان زندگی می کنند شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، دیوید تاک که در موسسه پژوهشی اسلامی ابرار در لندن سخن می گفت با بیان اینکه روزه داری عبادتی مشترک و ارزشمند در همه ادیان الهی است گفت: اسلام توجه ویژه ای به روزه داری دارد.
دکتر شجاع شفیع رئیس شورای اسلامی بریتانیا نیز در این نشست، روزه داری را عامل حسن خلق و تقویت وحدت و توجه بیشتر به دعا ، معنویت و همنوعان دانست و گفت: این نهاد مذهبی تلاش کرده است با معرفی فرهنگ روزه داری در جامعه انگلیس، نه تنها به معرفی فرهنگ ارزشمند اسلام بپردازد بلکه آثار و برکات این فریضه الهی را در جامعه جاری کند.
حجت الاسلام رضوی هم در این نشست ، روزه داری را سپری در برابر شیطان دانست و گفت : بحران هایی که امروز جامعه بشری دچار آن شده، ناشی از تجلی شیطان در گونه های مختلف است که صلح و آرامش را از بسیاری جوامع بشری ربوده است. پیام همه ادیان الهی این است که خود سازی زمینه ساز سعادت فرد و جامعه است و روزه داری ابزاری ارزشمند برای ایجاد تحول درونی است که جامعه نیز از آثار و برکات آن بهره مند خواهد شد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.