سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

300 هزار پرونده تبدیل به اطلاعات الکترونیکی می‌شود

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: 300 هزار پرونده شامل 10 میلیون برگه سند تبدیل به اطلاعات الکترونیکی می‌شود که این امر در افزایش سرعت و اثربخشی کار موثر است.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان ، یدالله موحد در حاشیه بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران برگزار شد ، با اشاره به اینکه سوابق ثبتی املاک استان کرمان با تهیه آرشیو الکترونیکی اسناد از حالت سنتی خارج و اطلاعات املاک وارد سامانه جامع کشوری می‌شود ، افزود: با ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد ، پاسخ استعلامات با سرعت بیشتری داده می‌شود و این امر به شفاف‌سازی امور کمک می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اجرای دقیق و کامل طرح کاداستر یکی از ضروریات کشور است ، خاطرنشان کرد: بر این اساس مالکیت دولت و مردم تثبیت و از تعارضات حوزه املاک جلوگیری می‌شود.

این مقام قضایی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای طرح کاداستر اشاره و تصریح کرد: طرح کاداستر حدنگاری بر اساس عرض و طول جغرافیایی است که بر اساس آن حدود املاک مشخص ، سند صادر و از سوء‌استفاده‌ها جلوگیری می‌شود.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: پرونده ، کاداستر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.