سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی:

تمرینات منظم و مدونی داریم/ انصاری فرد فقط با ما تمرین می‌کرد

تمرینات تیم نزدیک به یک ماهی است که برگزار می‌شود و از روزهای ابتدایی تمرین انصاری فرد با ما تمرین کرد.

 مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم فوتبال سایپا دو هفته‌ای هست که آغاز شده و در این فصل برنامه ویژه‌ای برای لیگ و آسیایی شدن داریم.

 وی در ادامه در خصوص روند ‌آماده سازی تیمش اظهار داشت:تمرینات را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهیم و طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش می‌رویم در نظر داشتیم به اردوی داخلی در یکی از استان‌ها برویم که با مشخص شدن مکان اردو ترجیح دادیم تا هفته جاری را هم در زمین اختصاصی خودمان به تمرین بپردازیم و در روزهای آتی در صورت هماهنگی مدیریت باشگاه یک اردوی خارجی سفر کنیم.

جلالی پیرامون بحث استعدادیابی‌ و حضور بازیکنان پایه و سهمیه در تیم سایپا گفت: هم از تیم‌های پایه سایپا و هم از بازیکنان حاضر در رده ملی بازیکنان مد نظر ما هستند که تعدادی از آنان حتی در حال تمرین باتیم هستند.

ایشان در خصوص لیست خروجی‌ و ورودی‌ هم گفت: من لیست بازیکنان مدنظرم را به باشگاه دادم و آنها توانستند وحید اسماعیل بیگی را از باشگاه مس جذب کنند درباره رضا نوروزی هم باید گفت نظر مثبتی روی این مهاجم است ولی مذاکرات نهایی بین مسئولین دو باشگاه صورت می‌گیرد در خصوص خروجی هم طی روزهای آینده نظراتی از ما به طور قطعی جدا خواهند شد.

 سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص انصاری فرد و تمرینات آماده سازیش با سایپا هم اظهار کرد: کریم انصاری‌ فرد از مهاجمان جوان و طراز اول فوتبال کشور است و از زمان شروع تمرینات تیم فوتبال سایپا چند روزی را جهت آماده سازی با تیم سایپا تمرین کرد ولی ما مذاکره مستقیمی را با ایشان نداریم و در خصوص مذاکراتش با پرسپولیس خبری ندارم ولی ناگفته نماند که این بازیکن ساخت آکادمی و فوتبال سایپا می‌باشد وعضوی از خانواده سایپا است.

در خصوص پیشنهاد به جواد نکونام هم گفتم که من لیست بازیکنان مد نظرم را به باشگاه دادم و آنها تصمیم گیرنده هستند و برای جذب بازیکن رایزنی می‌کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.