سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

" انگیزه ام با برخی مطالب کم شد"

شاهین طبع: مبالغ پیشنهادی مربیان خارجی بالا است

مربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که وظیفه بررسی شرایط گزینه های نیمکت تیم ملی را به همراه 2 نفر دیگر داشت، گفت: مبالغ پیشنهادی تمام این مربیان بالا است.

مهران شاهین طبع که نامش به عنوان یکی از اعضا گروه بررسی شرایط مربیان خارجی برای تیم ملی بزرگسالان بسکتبل مطرح شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه بسکتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد پیشرفت کار توضیح داد: شرایط این مربیان و مبالغ پیشنهادی آنها بررسی شده است. توفیق دبیر فدراسیون هم زحمت کشیده و گروه مورد نظر مشحون همه چیز را نهایی کردند. 

وی ادامه داد: مشکل تمام مربیان این است که هر کدام با پذیرش کار مربیگری در ایران باید یک فصل کامل را برای این کار بگذارد و بعد از مسابقات آسیا دیگر امکان پیوستن به باشگاه ها وجود ندارد. همین شرایط را سخت کرده است. البته قرار شد مربی مورد نظر در صورت موفقیت کار را با تیم ملی ایران ادامه دهد اما در هر حال برای مربیان بزرگ کار سختی است که یک فصل کامل را از دست بدهند.

وزارت و کمیته کمک کنند

شاهین طبع تاکید کرد: از طرفی رقم های پیشنهادی مربیان خارجی خیلی بالا است. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم در این راه باید کمک کنند. رشته های دیگری که خوب به مربیان خارجی خود پول می دهند با کمک اسپانسر است. در حال حاضر مربیان بزرگ برای بسکتبال معرفی شده اند اما تامین پول آنها مهم است.

شاهین طبع در پاسخ به اینکه گفته می شود پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را رد کرده و گزینه خارجی را پیشنهاد داده است، گفت: با من صحبت جدی نشد و من هم این حرف را نزدم اما در مجموع از بعضی مقالات و صحبت ها دلخورم. سوابق همه روشن است. گاهی مطالبی نوشته می شود که در روحیه شخص تاثیر منفی دارد. رسانه هایی که باید آرامش بدهند، وضعیت خاصی را ایجاد می کنند. من از این موضوع خیلی ناراحتم و انگیزه ام برای مربیگری تیم ملی کم شد. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.