سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جریمه بیش از 9 میلیاردی متخلفان در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه 9 میلیاردو هفتصد میلیون ریالی متخلفان طی ماه گذشته در زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت :طبق آمار منتشر شده در خرداد ماه 1394 تعداد 602 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد و پس از رسیدگی و صدور رأی مختومه گردیده است.

ممیزی افزود :بیشترین پرونده های وارده در بخش کالا و خدمات به تعداد 502 پرونده می باشد و در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد 90 پرونده و در بخش بهداشت ،دارو و درمان تعداد 10 پرونده وارد شده است.

وی ادامه داد:بیشترین جریمه نقدی به پرونده های قاچاق کالا و ارز اختصاص یافت بطوریکه برای 90 پرونده جریمه نقدی بیش از 6 میلیارد ریال صادر شده است که نشاندهنده 64 درصد جریمه نقدی کل پرونده های خردادماه می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان افزود:طبق آراء صادره متخلفین پرونده ها جمعا به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 9 میلیاردو هفتصد میلیون ریال محکوم و میزان جریمه نقدی در حدود یک میلیاردو هشتصد میلیون ریال می باشد.

وی خاطر نشان کرد:همچنین در خرداد ماه 94 تعداد 375 پرونده به واحد اجرای احکام وارد و در این مدت تعداد 380 فقره پرونده مختومه شده است و عملکرد واحد اجرای احکام بیش از 101 درصد می باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.