سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیرعبداللهیان:

گفت‌وگوهای ژنو درباره یمن با محوریت سازمان ملل از سر گرفته می‌شود

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه با بیان اینکه گفت‌وگوهای ژنو درباره یمن با محوریت سازمان ملل از سر گرفته می‌شود، گفت: تداوم حملات علیه یمن در ماه رمضان هیچ توجیه اسلامی و انسانی ندارد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "حسین امیرعبداللهیان" معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه با بیان اینکه گفت‌وگوهای ژنو درباره یمن با محوریت سازمان ملل از سر گرفته می‌شود، گفت: بحران یمن صرفاً از مسیر سیاسی و گفت‌وگوی واقعی قابل حل است.
 
وی اظهار داشت: حضور احزاب و گروه‌های سیاسی یمنی در ژنو نشان داد که انصار الله و همه جریانها و گروه‌های ریشه دار یمن از مذاکره جدی و واقع بینانه، حمایت می‌کنند.
 
معاون وزیر خارجه ایران با تأکید بر اینکه تداوم حملات و محاصره انسانی علیه یمن، آن هم در ماه مبارک رمضان هیچ توجیه اسلامی و انسانی ندارد، گفت: تهران از تلاش‌های نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن برای توقف حملات نظامی، لغو محاصره انسانی و تداوم گفت‌وگوی واقعی یمنی- یمنی حمایت می‌کند.
 
امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به تلاش‌های خود برای ارسال بیشتر سوخت و مواد غذایی به یمن از طریق سازمان ملل و صلیب سرخ ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: یمن ، ژنو ، حمله ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.