سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

شهرداری پردیس ارتقاء درجه یافت

درجه شهرداری پردیس با موافقت وزارت کشور از رتبه شش به هفت ارتقاء پیدا کرد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن و به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، محمد لاله اظهار داشت: درآمد مستمر شهرداری، جمعیت و موقعیت شهر به عنوان مولفه های اصلی ارتقاء درجه در شهرداري است.

وی افزود: شهرداری پردیس با همت و تلاش مضاعف کارکنان توانست به این مهم دست پیدا کند و با موافقت وزارت کشور درجه شهرداری پردیس از رتبه شش به هفت ارتقاء پیدا کرد.

شهردار پردیس گفت: درجه بندی شهرداری ها دارای سابقه ای 60 ساله است و برای نخستین بار در سال 1344 قوانینی در این زمینه مصوب و اجرایی شد.

وی افزود: در سال 1355 و همچنین 1366 قوانین مربوط به ارتقاء درجه شهرداری ها با تغییرات و تصحیحاتی همراه شد.

این مسوول ابراز امیدواری کرد تا این رویداد فتح بابی برای ارتقاء سطح خدمات شهری به شهر و ابراز رضایت مندی بیشتر همشهریان باشد.

بنا به این گزارش شهر پردیس از سال 1382 دارای مدیریت شهری شد و این شهر اکنون مرکزشهرستان پردیس در 15 کیلومتری پایتخت است.


انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۲۰:۰۲ ۰۱ تير ۱۳۹۴
شهرداری پردیس بیاید و به داد خیل مردمی که در صفهای بسیار طولانی و طاقت فرسای اتوبوس و مینی بوس های حمل و نقل عمومی ساعتها می ایستند برسد که دیگر واقعا معضلی بزرگ برای مردمی شده است که برای کار و تحصیل و امورات دیگر باید به تهران رفت و امد داشته باشند . هر روز شاهد بحث های بی اثر مردم و رانندگان در باره کمبود اتوبوس هستیم .