سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

حضور ۲۶۰ دانش‌آموز ابهری در طرح هجرت ۳

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ابهر با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان ابهری در۲۳ عرصه در طرح هجرت ۳ مشارکت داشتند،اظهار کرد: طرح هجرت ۳ سال ۹۴ با شرکت ۲۶۰ نفر از دانش آموزان بسیجی و در ۲۶ عرصه در ابهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه ابهر ،گفت: طرح هجرت 3 ، یکی از این طرح‌های بزرگ پایگاه های تابستانی است که به اجرای فعالیت‌های مختلف بهسازی و فرهنگی هنری دانش آموزان می‌پردازد. این طرح بزرگ، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عرصه‌های حضور جوانان در سازندگی کشور را رقم می‌زند که در جهت غنی‌سازی اوقات در قالب گروهی برنامه‌ریزی شده است.

افشاری ادامه داد: طرح های هجرت 1 و 2 ، بعد از پیروزی انقلاب و بعداز جنگ تحمیلی در قالب جهاد سازندگی در سطح وسیعی در کشورمان به اجرا در آمد.هدف از انجام این طرح در هجرت 1 ساماندهی خرابی‌های دوران قبل از پیروزی انقلاب بود. در هجرت 2 نیز به هر حال بعداز 8 سال جنگ تحمیلی، کشور نیاز به آبادانی و رفع خسارات وارد آمده به شهرها را داشت. طرح هجرت 3 در راستای طرح‌های هجرت یک و دو و  بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترغیب دانش‌آموزان به کار و تلاش و به منظور پرکردن اوقات فراغت در تابستان طراحی شده است.

وی گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، مرمت وبهسازی ، زیبا سازی مدارس و فضاهای آموزشی، رفع محرومیت از مناطق محروم، نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه و ایجاد محیط کار سالم و با نشاط برای جوانان و تقویت احساس مسئولیت پذیری و افزایش مهارت‌های فنی و کارگروهی  با تقویت فعالیت‌های فرهنگی از اهداف اجرای طرح هجرت 3 است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ابهردر پایان با اشاره به اینکه سال گذشته 250 نفر از دانش‌آموزان ابهری در 23 عرصه در طرح هجرت 3 مشارکت داشتند، اظهار کرد: طرح هجرت 3 سال 94 باشرکت 260 نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر وبرادر شهرستان ابهر و در 26 عرصه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.