سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

صدور مجوز برای مهدهای قرآنی خدابنده

رییس بهزیستی خدابنده با بیان اینکه سازمان بهزیستی اهمیت بسیاری به مباحث دینی و قرآنی می‌دهد گفت: به دلیل اهمیت موضوع قرآن و توجه به آموزش قرآن برای نخستین بار در این شهرستان مجوز مهد کودک قرآنی صادر می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ رییس بهزیستی خدابنده ،با بیان اینکه سازمان بهزیستی اهمیت بسیاری به مباحث دینی و قرآنی می‌دهد، گفت: به دلیل اهمیت موضوع قرآن و توجه به آموزش قرآن برای نخستین بار در این شهرستان مجوز مهد کودک قرآنی صادر می‌شود. در حال حاضر در تمامی واحدهای آموزشی مهدهای کودک تحت پوشش بهزیستی یادگیری قرآن و آموزش مفاهیم دینی در رأس قرار دارد.

قیداری با بیان اینکه در واحدهای آموزشی تمامی مهدهای کودک تحت نظارت این سازمان مباحث قرآنی پیش بینی شده است اما به دلیل اهمیت موضوع قرآنی و توجه ویژه به آموزش قرآن مجوز مهدکودک قرآنی صادر می شود،گفت:درمقطع کنونی 49 مهدکودک تحت نظارت این سازمان در سطح شهزستان خدابنده مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: مهدکودک‌های قرآنی مهدکودکی است که علاوه بر انجام مسئولیت مراقبت و پرورش کودکان در ابعاد مختلف،در امر آموزش قرآن و مفاهیم دینی به کودکان نیز فعالیت دارد.

رییس بهزیستی خدابندهعنوان کرد:در حال حاضر تمامی افرادی که دارای مدارک تحصیلی مرتبط با علوم قرآنی و یا یکی از رشته‌های علوم‌تربیتی و روانشناسی را داشته باشند می توانند نسبت به تاسیس مهدکودک قرآنی اقدام کنند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: مهدکودک ، قرآنی ، مجوز ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.