سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهنام احسان پور:

در انتخابی اول شدم اما از خودم راضی نیستم

نفر نخست وزن 61 کیلو گرم رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است در این مسابقات باید کشتی های بهتری از خود به نمایش می گذاشته است.

بهنام احسان پور در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:درحالی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی اول شدم که از کشتی های خودم راضی نبودم و اعتقاد دارم خیلی بهتر از این ها می توانستم روی تشک مسابقه حاضر شوم.

قهرمان جوانان جهان تصریح کرد:به دلیل حضور در مسابقات جام جهانی و بلافاصله بعد از آن رقابت های قهرمانی آسیا بدنم کمی خسته بود و همین موضوع باعث شد آنطور که باید در انتخابی تیم ملی کشتی نگیرم هر چند در این مسابقات خیلی خوب همه حریفانم را شکست دادم و به مقام قهرمانی رسیدم.

دارنده مدال نقره آسیا درباره تصمیم شورای فنی مبنی بر اعزامش به تورنمنت ارمنستان گفت:در هر صورت هر کشتی گیری به دنبال ملی پوش شدن در مسابقات جهانی است باید تابع تصمیم کادر فنی باشد من هم از این قاعده مستثنی نیستم و برای حضور در جام سرکسیان ارمنستان مشکلی ندارم و مطمئن باشید در این رقابت ها طوری به میدان خواهم رفت که کادر فنی را برای سپردن دوبنده تیم ملی در جهانی 2015 مجاب کنم.

احسان پور در خاتمه عنوان کرد:چندین سال بنا به دلایل مختلف از سطح اول کشتی دور بودم و دیگر دوست ندارم این رویه ادامه داشته باشد به همین منظور با تلاش بی وقفه سعی می کنم تمریناتم را طوری ادامه دهم که در رده سنی بزرگسالان نیز صاحب مدال طلای جهان شوم.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.