سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی آزادراه آبیک - چرمشهر کلید خورد

علمیات آزادراه آبیک - چرمشهر به طول 158 کیلومتر امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عملیات اجرایی آزادراه آبیک - چرمشهر (آزادراه جنوبی تهران) به طول 158 کیلومتر امروز آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش؛ آزادراه آبیک - چرمشهر با حضور جهانگیریان معاون اول رئیس جمهور، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نورزاد مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، امروز کلنگ‌زنی می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ آزادراه جنوبی تهران در چهار استان قزوین، البرز، تهران و مرکزی واقع شده است و محدوده طرح از شهر آبیک (50 کیلومتری قزوین) واقع در آزادراه قزوین - کرج تا اتصال به آزادراه حرم تا حرم در محدوده چرمشهر به طول 158 کیلومتر تعریف شده است.

این گزارش می‌افزاید: مسیر آزادراه که از غرب شهر آبیک شروع می‌شود پس از حدود 45 کیلومتر از طریق تقاطع غیرهمسطح از راه اصلی اشتهارد – ماهدشت عبور کرده و در کیلومتر 90 با راه اصلی و آزادراه تهران- ساوه تقاطع دارد.

بر اساس این گزارش؛ پس از آن در کیلومتر 120 با راه اصلی و آزادراه تهران - قم تقاطع داشته و در نهایت در کیلومتر 158 به مسیر آزادراه قم- چرمشهر- گرمسار در محدوده شهر چرمشهر متصل می‌شود.

گفتنی است، این آزادراه تکمیل‌کننده آزادراه شماره 2 است که از مرز بازرگان از غرب کشور شروع و تا مرز سرخس در شرق کشور تعریف شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.