سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور ارشد استاندار فارس:

شایعه استعفای استاندار فارس کذب، واهی و بی‌اساس است

مشاور ارشد استاندار فارس گفت: برخی اظهارنظرها درمورد استعفای استاندار فارس شایعه‌ای بیش نبوده و احمدی همچنان سکاندار این استان است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداری فارس، سيد محمود موسوی  در واکنش به انتشار اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر استعفای استاندار فارس اظهار داشت: شايعات از ديدگاه ما هيچ ارزشي ندارد لذا ما تنها به اطلاعات مستند و واقعي ارزش قائليم.  

مشاور ارشد استاندار فارس افزود: طی هفته گذشته مطالبی در برخی فضاهای مجازی پيرامون تغييرات در استانداری مطرح شد كه بايد گفت اين تغييرات در برنامه نبوده و تنها شايعات به آن قوت داده است.
 
وي ابراز داشت: از زمان فعاليت استاندار فارس در دولت تدبير و اميد تغييرات مديران با تغيير 11 نفر از مديران كل و معاونين در استانداری كليد خورد و تاكنون 34 مدير كل دستگاههای اجرايی نيز تغيير كرده‌اند. 

موسوی گفت: 95 درصد از فرمانداران تاكنون تغيير كرده‌اند و درآينده نيز تغييراتی را در برخی فرمانداری‌ها خواهيم داشت.

مشاور ارشد استاندار فارس ادامه داد: تغييرات در كميته‌های تخصصی مطرح و پس از آسيب‌شناسی‌ها صورت می‌گيرد و هدف از آن ارتقاء دستگاه و نهايتاً استان فارس است..

وي درخصوص وجود اتاق فكر در استانداری اظهار داشت: اتاق فكری در استانداري وجود ندارد و صحبتها و مطالب منتشرشده در فضاي مجازی درخصوص تغييرات هيچگونه سنديتی نداشته و آنچه كه از تريبون استانداری فارس  و  مراكز ديگر اعلام می‌شود ملاك عمل و قابل استناد خواهد بود و زبانی امين‌تر و مطمئن‌تر از استانداری برای اين گونه اخبار نيست. 

موسوی خاطرنشان کرد: كسانی كه شايعه‌پراكنی مي‌كنند به وجدان خود رجوع كنند و خواهند يافت كه اشتباه بزرگی را مرتكب شده‌اند.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.