سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

دادگستری یزد آمار منتشر شده را تکذیب کرد

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره آمار منتشر شده مبنی بر قرار داشتن یزد در زمره 3 استان جرم خیز کشور گفت: اعلام این خبر بر اساس آمارهای تحلیل نشده انجام شده است دادگستری استان یزد طی نامه ای آن را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از یزد؛ محمدرضا حبیبی، با  اشاره به آماری که به تازگی منتشر شده و استان‌های تهران، یزد و ایلام را به ترتیب 3 استان جرم خیز کشور اعلام کرده است گفت: این خبر بر اساس یکسری آمار تحلیل نشده اعلام شده است واین به علت وارد شدن کلیه پرونده های سالهای قبل به سیستم مدیریت  و ثبت آن ها با تاریخ 93 ودر نتیجه جهش قابل توجه آمارجرم خیزی استان یزد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطر نشان کرد: بر اساس آمارصحیح، تنها یک سوم پرونده های موجود در دستگاه قضایی استان یزد، جرم تلقی می شود و بسیاری از پرونده ها بی جهت وارد محاکم عمومی شده اند.

حبیبی افزود: آمار پرونده های وارده به بخش های مختلف دستگاه قضایی استان یزد در سال ۹۳ در مجموع ۷۲ هزار و ۳۵۷ فقره پرونده ورودی داشته اند که این میزان در دادگاه های حقوقی ۳۵ هزار و ۷۹۰ فقره، در دادگاه‌های انقلاب هفت هزار و ۱۷۷ فقره، در دادگاه های جزایی ۲۴ هزار و ۳۹۱ فقره، در دادگاه های عمومی بخش چهار هزار و ۷۶۴ فقره و در دادگاه های تجدیدنظر ۱۲ هزار و ۶۹۷ فقره بوده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.