سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ،

اجرای برنامه های تخصصی ترویج فرهنگ مازندران دربخش گردشگری

رئیس مرکز هتلداری و گردشگری ساری گفت: در بخش ترویج فرهنگ غنی مازندران و گردشگری تا کنون موفق نبوده ایم اما برنامه های تخصصی به زودی در این دو بخش اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ساری، رئیس مرکز هتلداری و گردشگری ساری گفت: متاسفانه برخلاف ظرفیت ها و منابع زیبای طبیعی و به ویژه فرهنگ غنی که مازندران دارد نه در بخش گردشگری موفق عمل کرده ایم نه در بخش ترویج فرهنگ مازندران موفق بوده ایم.

سعید میرزایی افزود: نگاه ما به صورت تخصصی شده و با تشکیل کمیته های کار آفرینی، نمایشگاه ها،گردشگری، تورها وصنایع غذایی به این بخش ها توجه بیشتری خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نه توانستیم فرهنگ مازندران را ترویج دهیم نه درآمدی از بخش گردشگری کسب کنیم و تنها مشکلاتی مانند افزایش زباله ،ترافیک و.. سهم این استان شده است در صورتی که باید بخش گردشگری را ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفت.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه دست آوردهای دانشجویان و مهارت آموختگان فنی و حرفه ایی با 100 غرفه در روز ملی مهارت 6 مرداد درمرکز فنی حرفه ای 22 بهمن ساری جنب ساختمان مرکزهتلداری این شهر نیز خبر داد و افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه در این مکان آشنایی بیشتر هم استانی ها با این مرکز آموزشی است.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.