سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

شهرداری های مناطق شهر تهران برای میزبانی از ماه رمضان آماده شده و اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده...

تهیه و توزیع بیش از 130 پت نظافتی در ماه مبارک رمضان

سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: تهیه و توزیع 130 پت نظافتی، کپسول اطفاء حریق و جعبه‌های کمک‌های اولیه و همکاری نواحی همراه با شستشوی تابلوها و محوطه مساجداز اقدامات شهرداری منطقه در این ماه است.

وی در ادامه گفت: استقرار پایگاه سیار انتقال خون‌گیری در امامزاده صالح (ع)، برپایی کاروان تلاوت نور، محافل انس با قرآن در مساجد شاخص و محوری منطقه، برپایی کاروان تلاوت نور محافل انس با قرآن در مساجد شاخص و محوری منطقه، توزیع قرآن کریم و اقلام فرهنگی همچون رحل و ادعیه از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

اجرای طرح نسیم بهشت به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه11

نصرالله بادیان شهردار منطقه11 در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: غرفه طرح نسیم بهشت در ماه مبارک رمضان با حضور مبلغ آقا و خانم با هدف ارتقای سطح اطلاعات مذهبی و پاسخ گویی به سوالات و مسائل شرعی در بوستان رازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: به منظور پاسخ گویی به پرسش های اعتقادی و فرهنگی شهروندان، تقویت مبانی اخلاق اسلامی در میان جوانان توسعه اخلاق رفتارهای اسلامی و ... طرح نسیم بهشت برگزار می شود.

شهردار منطقه11  گفت: برنامه های مناسبتی گرامیداشت ولادت امام حسین مجتبی (ع)، شهادت حضرت علی (ع)، شب های قدر، روز جهانی قدس، عید سعید فطر از دیگر اقدامات در ماه مبارک رمضان است.

پاسخگویی به مسائل دینی شهروندان در پردیس قرآنی منطقه15

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه15، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات احکام نماز و روزه داری، تغذیه مناسب،‌ بهداشت روحی و معنوی، مسائل دینی و اخلاقی، قرآن و کودک، تربیت فرزند برتر از جمله برنامه های اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه در سرای محلات است.

وی در ادامه افزود: اجرای مسابقه نقاشی با موضوع ماه رمضان، سفره افطار، بهار نیایش،‌شب های قدر، اولین روزه داری از دیگر برنامه های منطقه است که در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

حیدری تصریح کرد: طرح "نسیم بهشت" همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف پاسخگویی به مسائل دینی و اخلاقی شهروندان در پردیس قرآنی اجرا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه  گفت: در این راستا همچنین مسابقات قرآن بخوانید و جایزه بگیرید همراه با توزیع هدایا و محصولات آموزشی با محوریت آسمان آبی زمین پاک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.