سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

اعزام ملی پوش قمی به رقابت های قهرمانی کاراته آسیا

مهدی زاده ملی پوش قمی با درخشش در تیم ملی کارته توانست اعزام خود را به رقابت های قهرمانی کاراته آسیا را قطعی کند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم ؛ چهره شناخته شده کاراته قم بعد از کسب مدال‌های خوشرنگ از میادین مختلف داخلی و خارجی ، در حال حاضر عضو اصلی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان کشور شده است تا تیم ملی کاراته را در رقابت های سال 2015 کاراته قهرمانی مردان آسیا همراهی کند.

از افتخارات این کارته کار قمی کسب مدال طلا در رقابت های قهرمانی جهان سال 2012 و مدال برنز سال 2014 و همچنین ورزشکار طلایی کاروان اعزامی کشورمان در پیکارهای کاراته بازی‌های آسیایی 2013 اینچئون کره جنوبی است.

این کاراته‌کای موفق و با استعداد قمی، یکی از 70 قهرمان مدال‌آور استان قم در میادین مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی سال گذشته بوده و امسال هم نفر نخست وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات قهرمانی کاراته قهرمان آسیا است که زیر نظر مربی باشگاهی خود یعنی غلامرضا دباغیان به تمرینات خود می پردازد.

مهدی زاده کاراته کار قمی در آخرین تمرینات انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان که در خانه کاراته شهر مقدس قم برگزار شد، در وزن منهای 60 کیلوگرم با رقیب هم‌ وزن خود محمد شهریاری از تهران به رقابت پرداخت و با کسب برتری مقابل وی،‌ کاراته‌کای فیکس تیم ملی برای رقابت‌های آسیایی شد.

تاریخ برگزاری این دور از مسابقات کاراته قهرمانی مردان آسیا، در روزهای دوازدهم تا شانزدهم شهریورماه و به میزبانی کشور ژاپن در شهر یوکوهامای این کشوراست.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.