سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

معده قاچاقچی، انبار یک‌ کیلوگرم تریاک از جنوب تا قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف یک کیلو و 100 گرم تریاک از معده یک قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قزوین؛  ولی وندایی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری پژو 405 با دو سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از خودرو مقدار 800 گرم تریاک جاسازی شده کشف و راننده و سرنشین پژو را دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به بلعیدن مقدار یک کیلو و 100 گرم تریاک در جنوب کشور و نگهداری آن در معده‌اش اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: این مأموران در اقدامی دیگر یک دستگاه وانت پیکان را در عوارضی آزادراه قزوین ـ زنجان مورد بازرسی قرار داده و مقدار چهار کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین وانت را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین یادآور شد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نیز در دو اقدام دیگر مقدار 480 گرم تریاک و 150 گرم هروئین در بازرسی از دو دستگاه خودرو کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جواد شاملو
۰۰:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۴
کارد بخوره به اون معده که جوونای ما را بدبخت و بیچاره کرده.